Day 2 - mitt liv

Ja menar, mitt liv e ganska enkelt..
men också jävligt kul!
jag är total kär i mitt liv, jag älskar det!
jag har helt underbara vänner som jag älskar med hela mitt hjärta!
dom kan va jobbiga, falska, snälla, cepe skadade, underbara,
as roliga, omtänksamma och allt nu som man vill att en kompis ska va!
jag har lite av de stora istället förmycket av det lilla, precis som det ska va!


skolan är också bra mycket roligt händer där! ahahah dom odlar grönsaksland, bokstavligt asså!!

men nu till dagens, vi hade 3 lektioner i skuulan, musik, b-språk o idh.
sen så skulle vi till örsholmen för en "vinterfriluftsdag"
man kan jju säga att man var smart om man tar på sig converse!
så jag fick gå runt med strumper över...sen domna fötterna bort så jag gick typ i luften!
så drog ja o clääb ut på isen o upp på rampen o typ gled runt o så
sen kom clääbs pappa o hämtade oss vi 10 över 2 för då fick vi sluta så direkt när jag kom hem ringde jag signe för hon o jag ska mysa o äta ben&jerry's glass i kväll o sen har jag suttit i duschen i en halvtimma o värmt mig!
har typ vita blåsor på fötterna! man känner sig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0