sjätte sinne? :O

Förut vid 19.00 såg jag på ett program som heter Sjätte Sinnet på TV4 fakta.
Det var väldigt intressant eftersom jag känner på samma sätt.
Inte för att jag sitter här och säger att jag har ett sjätte sinne!
Pojkarna med det "sjätte sinnet" var i min ålder, och jag känner samma rädsla.
Han lärde sig att övervinna rädslan med hjälp!
Hur ska jag göra när jag inte ens vill gå en meter till toaletten för att jag känner mig osäker?
Vet nån svaret?
Jag känner av saker i lägenheten, luckor öppnar sig, det känns som nån står bakom mig, jag skakar varje gång jag går i lägenheten och är ensam hemma eller om det är på natten...jag har alltid nån i varje rum och det känns tryggt.
Vilka är dom? Vad gör mig rädd? Vad är det som blåser som en kall vind helt plötsligt? Vem bankar?
Om nån är hemma i lägenheten t ex sitter i vardagsrummet eller i fin rummet och jag duschar, känner jag inte av någonting. Men när ingen är hemma, sätter ljud igång skuggor kommer varje gång jag blinkar eller kisar med ögonen...? Om jag blundar känner jag mig inte trygg? Nån är där ute?
Men vem? Varför börjar helt plötsligt filippa skälla när hon står framför mig?
Jag vill härifrån. Jag vill inte vara kvar.

Kommentarer
Postat av: Ove

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..

Förlåt Caknullnie, men kunde inte låta bli. ;D

2011-05-03 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0